piątek, 2 kwietnia 2010

Ptak z lotu ptaka

Wróciłem do lasu!!! A konkretnie do Puszczy Niepołomickiej, na ambonę, którą odkryłem pod koniec zeszłego roku. Las, choć wciąż jeszcze całkowicie pozbawiony liści, przywitał mnie głośnym ptasim śpiewem. Do swoich gniazd wróciły bociany. Wiosna!
fotografia przyrodnicza - bażant
Tradycyjnie czekałem na dużego zwierza i (też tradycyjnie) się nie doczekałem, ale za to pod ambonę przywędrował... bażant. Fotografowanie ptaków z ambony nie jest najlepszym pomysłem, no ale co miałem zrobić? Bażant przyszedł, to zrobiłem mu zdjęcie:) Efekt jest jaki jest, ale jedno mi się w tej fotografii podoba - bajecznie kolorowe upierzenie ptaka ładnie kontrastuje z szarą ziemią. Mam nadzieję, że to zapowiedź bardziej udanych łowów w nowym sezonie.

PS: Przy okazji zajrzałem też na drugą,"starą" ambonę (tę, pod którą rzekomo podchodzą dziki i jelenie). I co tam zastałem? Pobojowisko!!! Ziemia zryta jak jeszcze nigdy. Chyba jednak można się tam wybrać na dzika!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz