czwartek, 20 stycznia 2011

Blog Roku 2010: Podziękowania!!!

Moja przygoda w tegorocznej edycji konkursu na Blog Roku dobiegła końca. Zgłaszając blog do konkursu nie liczyłem na zwycięstwo i chciałem tylko zdobyć w miarę przyzwoite miejsce, a tymczasem wynik okazał się więcej niż dobry. Na 768 blogów zgłoszonych w kategorii Moje Zainteresowania i Pasje, mój blog zajął wysokie 27 miejsce. Niewiele zabrakło do pierwszej dziesiątki, która awansuje do trzeciego, finałowego etapu konkursu.

Ten sukces to WASZA ZASŁUGA!!!. Gdyby nie Wasze wsparcie nie udałoby się zawędrować tak wysoko. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy oddali na mnie swój głos. Pokazaliście, że "blog o ptaszkach i sarenkach" też może cieszyć się sporym uznaniem i zdobyć pokaźne grono czytelników. Udowodniliście, że prawdziwa pasja może czynić cuda. Jeszcze raz bardzo, ale to bardzo dziękuję.

Gratuluję też innym blogerom, którzy wzięli udział w konkursie, a szczególnie tym, którzy zdobyli największą liczbę głosów i awansowali do kolejnego etapu. Powodzenia!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz