środa, 26 stycznia 2011

Wyróżnienie dla kwiczoła

Przez to całe zamieszanie związane z konkursem na Blog Roku zaspałem trochę z wiadomością o innym, bardzo dla mnie ważnym konkursie. Otóż Okręg Krakowski Związku Polskich Fotografów Przyrody zorganizował - jak zawsze w styczniu - konkurs "Fotograf Roku 2011". Oceniane były w nim najlepsze zdjęcia wykonane przez członków Okręgu w ciągu ostatnich 12 miesięcy i miło mi poinformować, że moja fotografia kwiczoła zdobyła w nim wyróżnienie w kategorii Ptaki.

fotografia przyrodnicza

Jestem bardzo wdzięczny jury za tę nagrodę, lecz muszę przyznać, że jest ona dla mnie sporym zaskoczeniem. Szczerze mówiąc nie spodziewałem się, że można doszukać się w tej fotografii jakichkolwiek walorów, a tu proszę! Owszem, zdjęcie powstało w dosyć ciekawych okolicznościach, ale przecież jury nie miało o nich pojęcia i nie okoliczności były oceniane, a jakość fotografii oraz... no właśnie. Zdecydować musiało jak zwykle to tajemnicze "coś", które widzą na fotografiach tylko członkowie komisji konkursowych.

zdjęcia przyrodnicze
Przed konkursem nie postawiłbym na kwiczoła nawet złamanego grosza i jeśli miałbym któreś ze zgłoszonych przeze mnie zdjęć typować do jakiejkolwiek nagrody lub wyróżnienia, to byłaby to fotografia lisa zrobiona latem w Puszczy Niepołomickiej. Cóż... widać muszę się jeszcze sporo o zdjęciach nauczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz